Re: Klasyfikacja wydajności komputera.

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 13:30:50 MET DST

Dnia 2010-10-06, o godz. 13:10:12
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał(a):

> Podpis pamiętam... :) To wg Ciebie Unia Brzeska (rok chyba 1596)
> przyjęła dogmat o nieomylności papieża (rok chyba 1870) -- nic
> dodać i nic ująć. :)

Pokręciłeś - nigdzie nie napisałem że Unia Brzeska przyjęła taki
dogmat. Natomiast napisałem że jednym z warunków uzniania przez unitów
zwierzchnistwa Rzymu było uznanie nieomylności papieża.

> Do reszty: Z Maćkiem Babcią Doboszem rozmawiałem prywatnie za pomocą
> m@il. Zarzucał mi nieznajomość spraw związanych z Kościołami -- ale

Nie zarzucałem bo dyskutowaliśmy o kościele unickim a nie o
katolicyzmie gdzie formalnie faktycznie miało to miejsce w 1870 roku.

> okazało się, że nie ma on pojęcia o tym, o czym pisze. :) Jak można
> uznać dziś dogmat, który zaistnieje dopiero ćwierć tysiąca lat
> później? :)

Ciut mnie wtedy nie było i jakoś nie pociągnąlem wątku dalej. Krótko:
1870 to formalny dogmat o nieomylności papieża dla katolików. Zresztą
spowodowało to powstanie paru odłamów starokatolików a taki cesarz
niemiecki uznał to za sprawę stricte polityczną. Niemniej radzę sobie
sprawdzić od kiedy właściwie pojawiła się teza nieomylności biskupa
Rzymu choć nie akceptowana wszędzie - dodam tylko że w średniowieczu.

Niemniej nie ma to żadnego wpływu na trwałość akumulatorów w laptopach.
Podobnie jak na tą trwałość nie ma Twoja nieznajomość histroii obozów w
Kozielsku czy problemu inetrnowanych w krajach nadbałtyckich.

Zdrówko