Re: Potrzebny wygodny pojemnik na dysk 3,5"

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 31 Aug 2010 - 14:46:14 MET DST

Dnia 2010-08-31, o godz. 05:17:23
Lisciasty <lisciasty.pl@googlemail.com> napisał(a):

> Strata czasu bo danych jest sporo i są rozsiane. Zusy, srusy,
> księgowość, dokumenty bieżące, inne duperele. Kopiowanie tego na
> przenośny dysk to przynajmniej 15 minut, wyjęcie dysku to 10s.

eSATA? Zwłaszcza gdy na nim dane są zapisywane na bieżąco i nic nie
kopiujesz przy zamykaniu kompa.

> Komputer już jest i nie jest wygodny, ciężki chieftec którego targanie
> codzienne nie wchodzi w grę.

Ja tam bym go wymienił na coś przenoszalnego zamiast kombinować z
elementem który jest dość mało odporny na awarie gdy niejest stabilnie
zamocowany.

Poza tym przed utrata danych to chroni backup a nie wynoszenie dysku.

Zdrówko