Komputer pod TV (trochę długie)

Autor: akanid <akanid_at_falszywy.email>
Data: Mon 23 Aug 2010 - 18:45:51 MET DST

Witam

Chcę kupić sobie mini PC który postawię pod TV. Zastosowanie chyba
oczywiste: Filmy DivX co istotne również w HD, od czasu do czasu YouTube
i może internet (lecz ostatnie wątpliwe bo w domu i netbook i
stacjonarny komp jest). Co dalej istotne mam pewien pomysł na sprzęt i
pytanie dotyczy tego czy np ten sprzęt pociągnie film w 1920x1080 w
formacie mkv. Poniżej jest lista zestawów jakie rozważam (drobne
różnice). Zaznaczam z góry, że nie mieszkam w Polsce więc proszę o
niesugerowanie siÄ™ cenami. A oto zestawy:

ZOTAC ZBOX SD-ID10, Intel® Atom™ D510
Intel NM10, DDR2 SO-DIMM, HDMI, SATAII+eSATA, GbLAN, 1 x VESA mount,
6xUSB2.0
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602213&view=detailed#ProductTabs

ZOTAC ZBOX ND-02, Intel® Atom™ 330
nVIDIA ION , DDR3 SO-DIMM, HDMI, SATAII+eSATA, GbLAN, 1 x VESA mount,
6xUSB2.0
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602211

ZOTAC ZBOX HD-ID11, Intel® Atom™ D510
nVIDIA ION, DDR2 SO-DIMM, HDMI, SATAII+eSATA, GbLAN, VESA mount, 6xUSB2.0
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602177

ZOTAC ZBOX HD-AD01, AMD Neo X2 L325
M780G, DDR2 SO-DIMM, HDMI, SATAII+eSATA, GbLAN, VESA mount, 6xUSB2.0
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602218

Zestawy są sprzedawane bez dysku i RAMu. Dysk mało istotny element bo
wszystko będzie ciągnięte z sieci lokalnej z dużego kompa więc chyba
wsadzę minimum jakie mają w sklepie czyli 250GB. Ramu myślę że 2GB
starczy jako że będzie toto chodziło na XPku. No i oczywiście klawisze i
mysz bezprzewodowa robiące za pilota. W sumie ciekawy sprzęcik jest bo w
budzie o rozmiarach 19x19x4cm zamknięto całego peceta. Wiem że nie ma to
napędu DVD ale chodzi o odtwarzanie filmów z kompa. Do reszty mam
odtwarzacz BD. Tak jak mówię czy udźwignie to filmy w HD? Jeśli film
trza by lokalnie zgrać na HDD a nie przez sieć przeboleję takie rozwiązanie.

Z góry dziękuje za komentarze i podpowiedzi.

--
Pozdrawiam
akanid