Re: hp 1200 vs 1100 vs 4000

Autor: eost <_at_o2.pl>
Data: Tue 10 Aug 2010 - 12:09:13 MET DST

> Po co Ci takie wielkie, brzydkie i stare grzmoty, skoro drukujesz rzadko i
> niewiele? Cokolwiek byś nie kupił, to będzie stary rupieć. I o ile 10-letni
> laser będzie się sprawował lepiej, niż 5-letnia plujka, to nowa plujka
> będzie IMHO lepszym wyborem... A za 3-4 lata się ją wymieni na kolejną
> plujkę.

Mam trochę inne podejście. Cenię sobie ekonomiczność i spokój. Chcę coś
kupić i nie myśleć o tym przez następne 10 lat (może raz na 2-3 lata
wymienić toner). Nie wymieniać sprzętu na nowy, nie serwisować, nie
czyścić zasychających dyszy... Nie lubię, a poza tym to kosztuje (też czas).

Interesuje mnie laser mono (nie lubię plujek) i naprawdę nie wiem, co
mógłbym wybrać z nowoczesnych drukarek. Może SCX 4300, zresetować
licznik i dosypywać od czasu do czasu proszek? Ale przez reset to zdaje
się traci się gwarancję - też mnie to nie urządza.

--
eost.