Re: hp 1200 vs 1100 vs 4000

Autor: J.F. <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Aug 2010 - 17:53:43 MET DST

Użytkownik "eost" <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> napisał w
> HP 4000
> HP 1100
> HP 1200
> Która z nich będzie będzie najlepszym wyborem?

4000 to jednak wielki kombajn. No, moze bardziej optycznie niz w
rzeczywistosci, bo 1200 na biurku tez swoje zajmuje.
1100 jest zwarta.
Ale to juz stary model, moze byc problem z tonerem, czesciami
[separator, delikatna folia fusera].
No i ona chyba jeszcze nie ma USB ?

A 4000 to z kolei medium duty. Znaczy sie predzej tobie serce
peknie .. chyba ze ma juz za soba pol miliona wydrukowane, bo jej
tez nie kupowal dziadek do domu .. a w razie klopotow raczej juz
nie do naprawy.

> Dodam, że raczej nie interesują mnie nowe drukarki, bo są
> drogie/upierdliwe w eksploatacji, mają chipowane/małe tonery i
> nietrwałe konstrukcje (przynajmniej w interesującym mnie
> przedziale cenowym)

A ile tego drukowania masz ? Bo moze nie ma sie co przejmowac
chipem w tonerze, jesli starczy na pare lat.
[uwaga - z drukarka bywa dostarczany mniejszy toner]

J.