Re: plyta gl?wna na sygnale (bardziej zlozony problem!) - pom?zcie!

Autor: bj <spillout99_at_yahoo.com>
Data: Wed 30 Jun 2010 - 10:09:06 MET DST

Użytkownik "Yakhub" <y.a.k.h.u.b@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:i09l4l$hjs$1@inews.gazeta.pl...

> Tenże procesor, czy tenże wiatraczek?

Wymieniłem procka.

> Oj, zdziwiłbyś się.

Wydawało mi się, że przez pół sekundy w ogóle nie zmienia temperatury - 70
stopni chyba na pewno bym wyczuł. Ale może...

> Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem: procesor jest w gnieździe, a do
> niego lekko przyłożony radiator?!

Dokładnie; żeby zamocować radiator na klamrach, będę musiał najpierw
odkręcić zasilacz (brzeg CPU jest obok niego i za Chiny inaczej nie dam rady
zaczepić).

Dzięki!

-bj