Zwisy kompa

Autor: Piotr K. <dziejek7_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Jun 2010 - 18:14:44 MET DST

Witam,

jest sobie komputer:
Athlon 62 Dual 3800+
Asus A8N-E
1GB RAM DDR
GeForce 6600 PCI-E

Od jakiegoś czasu po ok. 5 minutach robi zwisy. Po resecie, nie chce się
odpalić. (odołączyłem nawet dysk).
Wskazuje mi to na probem temperaturowy. Sprawdziłem pastę między procesorem
a radiatorem, spradziłem też radiator i wiatraczek na chipsecie płyty. niby
ok...
Przy próbie uruchomienia piszczy (1 długi, 2 krótkie). Piski wskazywałyby na
problem z kartą graficzną. Wstawiłem na chwilę inną, starą na złącze PCI i
to samo.
Robiłe test pamięci RAM - ok
test procesora - ok
test płyty - ok
test karty graficznej - ok
wymieniłem w końcu płytę na inną (taką samą) - bez zmian, pochodzi trochę
jak jest zimny a potem zwis i nie chce wystartować.
Niestety nie mam procesora na socket 939 żeby go sprawdzić.

Może ktoś ma jeszcze inne pomysły co z tym zrobić? (poza wymianą kompa ;) ).

Pozdrawiam
dziejek7