W poszukiwaniu specyficznego netbooka :)

Autor: bilbo <bilbek_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Jun 2010 - 13:38:11 MET DST

Witam,

Planuję w najbliższym czasie kupno netbooka i mam dylemat, ponieważ
chciałbym, żeby godził kilka parametrów, z których część jest z sobą
sprzeczna. Ale spróbuję z Waszą pomocą, może jest taki model?

1. Komputer ma być lekki, przenośny - głównie do pisania, internetu i
prostych prac graficznych, czasem obróbki muzyki, czasem też do starszych
gier :)

2. Wygodna klawiatura, obecność lewego altu! (jestem mańkutem :))

3. Długi czas pracy na bateriach: od 5 godz.

4. Ekran... wolałbym większy niż 10 cali. Chociaż 11...

5. 2Gb RAM-u, w miarę wydajny, także karta graficzna w miarę możliwa

6. System Windows 7 lub XP.

7. WiFi, port GSM, Bluetooth, czytnik kart pamięci...

8. Cena do 1600 zł

Czy coś takiego istnieje?
Mam też pytanie dodatkowe. W tej chwili korzystam na co dzień ze
stacjonarnego kompa z procesorem Athlon 2000+, 1Giga RAM, kartą graf. Radeon
9200 - czyli jest to antyk. Jednak na składam nim gazetę, piszę, robię inne
prace. Mam pytanie: jak szybkość netbooków ma się do szybkości takiego
Athlona jak mój? Oczywiście mniej więcej.

Pozdrawiam
Lech

--
"Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek
Świetna bajka dla dzieci ze wspaniałymi ilustracjami.