Re: Manta MM1500 -> PC?

Autor: SÅ‚awek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Fri 18 Jun 2010 - 13:18:29 MET DST

Dnia 18-06-2010 o 12:11:13 Pytanie <xxx@xxx.tr> napisał(a):

> Poniewaz z reguly jestem osoba dosc skrupulatna, staram sie zawsze
> przygotowac wszystko od A do Z.
> W linku ktorym podalem jest screen z plyty glownej z rozpisanymi wy/we
> karty
> dzwiekowej oraz recznie sporzadzony rysunek wyjsc z pudelka sterujacego
> od
> manty. Plyta to ASUS K8N.
>
> Dlatego napisalem o wersji czarnej, bo dokopalem sie do manuala od wersji
> bialej i nijak mi to nie rozjasnilo problemu - w sensie 2 glosniki
> dzialaja
> [...]

Nie pokazałeś opisu gniazda nr 9 - jest na następnej stronie manuala razem
z wiele wyjaśniającą tabelką.
Patrz na konfigurację dla 6 głośników.

Narzuca się następujące rozwiązanie:

komputer Manta
   7 front/csstereo
   4 surround
   9 ce/sw

Resztę załatwić powinien panel sterowania układu dźwiękowego - tam gdzieś
powinno się wybierać tryb pracy wyjść i liczbę głośników.

--
Brak sygnaturki.