Re: no more WD! [narzekanie]

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 16 Jun 2010 - 15:55:28 MET DST

On Wed, 16 Jun 2010 14:16:26 +0200, Mark <tajny@adres.w.pl> wrote:

>Hm.. znam takiego jednego co sobie chcial obnizyc koszty i podpial 6 dyskow
>2TB do softwarowego de facto intelowskiego ICH10R. Po miesiacu sie potulnie
>przesiadal na Adapteca, bo mu nie wydalalo;)

Bo to sie robi programowo a nie na programowej protezie do sprzętu.
;-) Pod linuxem mam dyski zmirrorowane w paru serwerach od paru lat i
po prostu to działa. A dla odmiany z jednej maszynie co chodzi pod XP
mam 8 dysków SCSI 18GB w RAID5 na kontrolerze sprzętowym Adapteca.
Kupiłem taka maszynę za 400PLN i nei chciało mi się w niej grzebać.

Zdrówko