Re: 512 czy 1024MB na grafie?

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_nospam_at_srakapraptaka_o2.pl.invalid>
Data: Tue 15 Jun 2010 - 21:42:07 MET DST

W dniu 2010-06-15 21:04, marfi pisze:

> Ciekawe co to za system i jakie okna - moze chodzi o okna gier?
>
> Mam ATI 2400 HD z 256MB RAM i trudno mi sobie wyobrazic, ze okna moga
> sie pojawiac szybciej bo pojawiaja sie natychmiast :)
> System: Vista 64 Ultimate.

Bosz ;) Co to się porobiło, że ludziom w głowach się nie mieści, że
karty graficzne posiadały 512 kilobajtów pamięci. Tak. Kilobajtów.

I faktycznie, była gigantyczna różnica jak kolega miał Tridenta 9000 z
512 kilobajtów, a potem sobie przyłożył S3 Trio64 V+ z (chyba) paroma
megabajtami i już akceleracją 2D. Moc. Need For Speed zaczął w końcu
chodzić!

:)