Re: Ranking najbardziej popularnych modeli laptopów

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Tue 15 Jun 2010 - 15:01:55 MET DST

On Wed, 9 Jun 2010 23:12:33 +0200, ąćęłńóśźż <antyspam@interia.pl>
wrote:

>Tyle że na takiej matrycy w laptopie nie da się pracować w 95% zastosowań.
Rze co?? Miałem (troszką mniejszą) matrycę w starym lapku. Ona była po
prostu fantastyczna. Jak przesiadłem się na to cudo co teraz mam (800
w pionie) to przez miesiąc nie mogłem dojść do siebie. Do dzisiaj jest
za mała i niewiele się na niej mieści i wspominam tą starą, jaka to
była fajna.

--
Grzegorz Krukowski