Ati moobilny Radeon HD 4570 jak schłodzić?

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Jun 2010 - 11:34:58 MET DST

Jest to element w Dellu Studio który jest mi najmniej potrzebny w
dodatku grzeje się na potęgę (54 stopnie bez obciążenia)
Wiem że trzeba było kupić z grafiką zintegrowaną ale cena była dobra (a
nuż kiedyś się pogra)
Wiem że są możliwości podkręcania kart graficznych.
Czy tak samo można ją zwolnić żeby się tak nie grzała?

Używałem już odkurzacza i trochę pomogło.
Wiem że dobrze robi rozebranie laptopa dokładne wyczyszczenie i
położenie nowej pasty pod radiatory.
Ciekawe co gwarancja na to.