Re: no more WD! [narzekanie]

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Sat 12 Jun 2010 - 16:19:25 MET DST

> Użytkownik "Pszemol"
[ciach]

> A co do pojemności to mnie gościu zabiłeś tymi 18GB.
> Mam nadzieję że to literówka i miałeś na myśli choćby 180GB :-)

Wiesz co. Jakbys mial troche ambicji to klepnal bys od reki w google i
zaraz bys wiedzial cos o pojemnosciach dyskow SCSI. Podpwoiem od
razu ze dyskow SCSI o pojemnosci 180 GB nie ma.

> A na jakiej podstawie opierasz to swoje (jakże błędne) przeświadczenie?

Chocby na takiej ze we wszystkich powaznych zastosowaniach serwerowych
do niedawna stosowano wylacznie dyski SCSI. To oczywiscie tylko jeden z
powodow. Drugi byl o wiele wazniejszy. Tylko magistrala SCSI pozwalala (i
chyba nadal tylko ta pozwala) na budowanie RAID na naprawde zaawansowanym
poziomie czyli nie tylko RAID 0 i 1.

> No tak, z tego musi wynikać że są niezawodne... :-)

Tak z ciekawosci. Masz jakiekolwiek pojecie o SCSI?
AM