Re: Netbook ze "stonki"

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 19:52:32 MET DST

W dniu 10 czerwca 2010 18:07, zenek pisze:

> Netbook z zalozenia sluzy do przekladania netu a sa tez modele 10''.

Tak,
ale nie powinno się przekraczać granicy szerokości 800pix bo to włąśnie
drastycznie obniĹĽa przeglÄ…danie stron.

A sprzęcik niczego sobie. Włąściwie to super sprzęcik. Za 300zł phi. I
maila można odebrać, i napisać coś w Wordzie, itd itd. Lepiej jak
palmtop. Do damskiej torebki idealny :) Pudzian to by pewnie i do
wewnętrznej kieszeni marynarki zmieścił bez problemu. Ciekaw jestem, czy
na tym Win CE można zainstalować modem 3G na USB.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?