Re: Ranking najbardziej popularnych modeli laptopów

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 16:04:47 MET DST

W dniu 8 czerwca 2010 15:56, ApanasBudriszko pisze:

> To wystarczy do tego zestawienie laptopów sprzedawanych w przedziale
> cenowym na allegro - nic wiecej

Tak myślisz, że będzie to miarodajne? Tylko kurcze tam tak jest, że
ponad połowę ofert to licytacje i nie wiadomo w jakich cenach się
skończą. Druga sprawa ze tam bardzo dużo sprzętu nie ma. Powiedzmy 100
laptopów. I wystarczy że jedna czy dwie firmy wrzucą z 20 aukcji jednego
modelu i już kicha (np akurat taką partie sobie przywieźli na paletach).

> to oczywiście skrajne zalożenie, przechodząc do sedna, chcesz kupić
> laptopa, masz 1000 zł i chcesz podpowiedzi, tak ?

I w celach komercyjnych i w celach wiedzy i w celach osobistych, np
gdybym miał kupić komuś w rodzinie taki.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?