Re: Plyta glowna - nie podtrzymuje czasu

Autor: DiVeReK <CIACHU.CIACHU.divek.CIACHU.CIACHU_at_op.pl>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 10:57:36 MET DST

W dniu 2010-06-05 11:19, JoteR pisze:

> A bez uruchamiania OS czas jest trzymany?

Nie jest niestety. Zdarza się to mniej więcej co 2-3 uruchomienie PC.
W BIOSie znalazłem "Battery Voltage" i jeżeli to jest woltaż tej właśnie
baterii to wartość wynosi 1,68Vdc :/
Obejrzałem również bardzo dokładnie całą płytę (DFI LanParty Ultra-D na
nForce4) i nie ma Ĺźadnych typowych objawĂłw kondensatorowo podobnych.
Temperatura w obudowie waha się w granicach 37-40'C więc raczej nic się
specjalnie nie przegrzewa.

--
Pzdr
Tom