Re: Czy warto mieć USB 3.0 i SATA 3 ??

Autor: Kris <krissssWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 17 May 2010 - 16:36:51 MET DST

> Są/były na allegro kontrolery z USB3 i SATA3, cena 150zł plus wysyłka.
> Kupujący musi odpowiedzieć na dwa pytania, czy tańsza będzie płyta
> z tymi kontrolerami czy zwykła płyta plus taka karta ?
> Drugie pytanie to czy potrzebuje tych kontrolerów już teraz ?
> bo może jednak warto odpuścić i kupić w momencie kiedy będą
> potrzebne (będzie miał urządzenie potrafiące to wykorzystać)
> do tego za jakiś czas taka karta będzie tańsza niż dzisiaj.

Racja. Narazie nie ma (zbyt wiele) urządzeń USB 3.0, choć ponoć mają być
niedługo lustrzanki cyfrowe Canona które będą miały USB 3.0. A dyski SATA 3 już
są - np. Western Digital Caviar. W sumie nie mam urządzeń w domu z takim
łączem/interfacem, ale kto wie co kupię za pół roku czy rok ;)

Moje pytanie sprowadzało się raczej do: Czy kupić ASUS P6T SE (bez USB3 / SATA3,
z lepszymi możliwościami OC) czy kupić Gigabyte (z USB3 i SATA3, ale z gorszymi
możliwościami OC)?.

/Krz