Re: ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania

Autor: wit <wirtold_at_gmail.com>
Data: Wed 28 Apr 2010 - 11:07:29 MET DST

GAD Zombie <gad@usun.gad.usun.art.pl> wrote:
> Kiedy stoi i malo robi, jest naprawde bardzo cichy i prawie nie slychac
> wentylatora. W ogole mam wrazenie, ze jest za slabo chlodzony, bo
> komputer szybko i mocno sie grzeje (szczegolnie po wlaczeniu np. gry,
> czyli obciazenia grafiki).

No to zapewne. Na to jestem przygotowany ;) Ale jak nic nie robi (desktop
windowsów) to też się mocno grzeje?

> Czy wentylator sie da wylaczyc to nie wiem, nie probowalem.

I podobno nie działa na nim eeectl którym można regulować wentylator...

> Ogolnie sam nb robi nadal bardzo dobre wrazenie. Mocny, wszystko na nim
> ladnie dziala, sprawny i szybki. Nawet na Win7 nie ma co narzekac.
> Wiadomo, ze to nie jest mega potezna maszyna, ale w porownaniu z innymi
> netbookami to wypada bardzo dobrze!

A takie pytanko: w jakim kolorze masz tego netbooka? Gdzieś wyczytalem, że
inne niż czarne nie są błyszczące ale to wydaje mi się coś mało
prawdopodobne.

wit