Re: kieszonkowy czytnik pdf

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 31 Dec 2009 - 20:24:02 MET

On Thu, 31 Dec 2009 16:51:39 +0000 (UTC), Mikolaj Machowski
<mikmach@wp.pl> wrote:

>[cut]

>Z tych powodów iphone to dla mnie zabawka, ciekawostka a nie poważny
>sprzęt :)

jak jestes upierdliwy, lub nawet malostkowy, to do kazdego dowolnego
sprzetu sie mozesz przyczepic, z takiego lub podobnego powodu. nie ma
idealow.
do iphona masz przynajmniej milion gadzetow i protez, korych mozesz
uzyc w zaleznosci od zaistnialej potrzeby. do innych wynalazkow, jesli
zajdzie potrzeba, nie masz. <rs>