Zgubiony katalog.

Autor: Konkon <dzesi_sramnaspam_at_klub.chip.pl>
Data: Thu 31 Dec 2009 - 13:47:40 MET

Nie wiem czy to akurat ta grupa ale gdzie pytać ?
Kuzyn nagrywał mi zdjęcia i filmiki ze wspólnych swiąt.I chyba cos skopał
wypalając.Ale nie to jest tu ciekawe.
Przyjeżdżam do domu.Wkładam płytę do napedu laptopa i widzę dwa katalogi:
Filmy i Zdjecia.Oglądam pliki i wszystko jest o.k.Choc juz wtedy trochę
wolno czyta.
Wstaje rano a tu brak na DVD katalogu Zdjecia.Juz tylko folder Filmy widać.
Ale przecież wieczorem widziałem jeszcze fotki nawet przeglądając
je.Sprawdzam trzy napędy i żaden juz nie widzi tego folderu.
Jak myślicie jest to jeszcze do odzyskania ?