Re: Jaki Netbook

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 23:21:45 MET

On Wed, 30 Dec 2009 22:57:59 +0100, Konrad Kosmowski
<konrad@kosmosik.net> wrote:

>Wcześniej pisałeś coś o niedostępności netbooków z modemami 3G - napisałem, że
>to nieprawda, że są dostępne, nie wszystkie modele ale są, ale są droższe.

Nie, nie pisałem tak. Napisałem dość wyraźnie: "wbudowanie modemu 3G
jest taką rzadkością".

[...]

>Nie wiem jak sobie ten bezdyskowy wyobrażasz? Z czego ma się uruchamiać?

Chyba niezbyt orientujesz się w temacie. Są netbooki z "dyskiem" SSD,
o pojemności powiedzmy 8 GB, co w zupełności wystarcza na OS i
niezbędne aplikacje w podróży. Linux czy nawet spreparowany XP rzędu
400MB spokojnie się zmieszczą.

>No to kup netbooka u operatora GSM wraz z planem.
>http://www.idg.pl/news/326564/Netbook.Samsunga.za.zlotowke.w.iPlusie.html
>
>Za złotówkę nawet... i z dyskiem. :-)

Mało śmieszne rzeczy piszesz.

>A przecież abonament za 3G i tak musisz płacić - czy też chciałbyś za darmo?

Oczywiście, i mam tak. Trzeba miec problem z głową, by wikłać się
w abonament 160 zł. dla użycia netbooka w podróży. W rzadkich
podróżach. Mam kartę z Gadulca, i spełnia moje mobilne potrzeby
spokojnie. Z nawiązką. To, czego nie wykorzystam (a nie wykorzystuję)
do internetu, wykorzystuję na tanie rozmowy.