Re: Stacja dokująca - zamiast KVM

Autor: WAM <nospam_at_nowam.nopl.pl>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 07:44:11 MET

On Tue, 29 Dec 2009 19:41:50 +0100, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

>OK akurat tego nie sprawdzalem, moge to zrobic jutro rano.
Sprawdzilem, podlaczylem rownoczesnie monitory DVI i analogowy.
W sterowniku Intel Graphics Media Accelerator mozesz sobie zrobic
'rozszerzony pulpit' lub 'dual display clone' w kazdej z tych 6
kombinacji opisanych w sterowniku jako:
Notebook+Monitor
Notebook+Wyswietlacz cyfrowy
Monitor+Notebook
Monitor+Wyswietlacz cyfrowy
Wyswietlacz cyfrowy+Notebook
Wyswietlacz cyfrowy+Monitor

Klawiszowo [Fn]+F4 przelacza mi tryby dual display clone w
nastepujacej kolejnosci:
Notebook+Monitor
tylko Wyswietlacz cyfrowy
Notebook+Wyswietlacz cyfrowy
Monitor+Notebook
Monitor+Wyswietlacz cyfrowy
tylko Monitor
tylko Notebook

WAM

--
Kupię mieszkanie w budynku z cegły - Szczecin w SM DĄB,
ulice: BeĹźowa, Romantyczna, Gwarna, Swojska, Nad Rudzianka,