Toshiba L300 Windows XP WLAN

Autor: Marcin Kwiatkowski <falcon_at_linux.bielsko.pl>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 22:00:08 MET

Witam,

Mam maly problem. Posiadam laptopa jak w temacie (Toshiba L300D) i nie
umiem znalezc sterownikow do sieci bezprzewodowej :/ wczesniej (jakies
pol roku temu) udalo mi sie znalezc. Niestety nie moge uzyc
dostarczonego z lapem Win Vista (ani nawet mojego ulubionego Linuksa).
Musi byc XP :( Czy jest ktos, kto moglby poratowac mnie sterownikami pod
XP do sieci bezprzewodowej (0BDA:8189)? Niestety drivery ze strony
realteka nie dzialaja (albo ja nie umiem ich zainstalowac)

--
Pozdrawiam,
  Marcin Kwiatkowski