Re: Czy NVIDIA zamyka swój interes?

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 13:37:24 MET

Osoba qwerty napisała na pl.comp.pecet:

> Użytkownik "Marek" <marek1967@spam.interia.pl> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:hh8on7$i4p$1@achot.icm.edu.pl...
>
> Nie, ona ma swoich klientów w dupie.

Ludzie, co wy...

Ostatnio chciałem ustawić 75Hz na monitorze, który oficjalnie wysyłał
dane EDID, że tego nie obsługuje. Zacząłem od readme, w którym było
wszystko świetnie opisane (ale nie chciało mi się aż tak bardzo
wgłębiać w te wzory na Pixel Clock ;]). Zauważyłem też, że programiści
musieli często babrać się w omijanie błędów X servera.

Postanowiłem więc zapytać. Okazało się, że wsparcie dla Linuksa jest
tylko przez forum (niby źle), no więc zakładam konto. Zdziwienie, bo
konto już jest (założyłem wieki temu). Próbuję pisać, nie da się.
Próbuję kontaktować się z moderatorem, też się nie da.

Wkurzony, piszę maila na: linux-bugs@nvidia.com "co jest!?". Następny
dzień odpowiedź (a przecież ten mail nie do tego jest): przy zakładaniu
konta wpisałem datę urodzenia 2000 i muszę mieć zgodę opiekuna
prawnego ;]

Mail do administratora forum, żeby mi to usunął, następny dzień
odpowiedź, mam uprawnienia do pisania.

Piszę więc wątek na forum, czas, jakość odpowiedzi i chęć pomocy możecie
sami ocenić: http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=142778

Z tego co widzę supportem zajmują się sami programiści sterownika.
Jestem mile zaskoczony wsparciem nvidii dla Linuksa.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur