Re: Komputer z USA

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 11:31:25 MET

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:2009122909194200@grush.one.pl...
> A tu się mylisz, najgroźniejsze dla przetwornic impulsowych
> jest właśnie zasilanie napięciem niższym od dopuszczalnego,
> bo próbują nadrobić to zwiększając prąd.

Wiem, ale przy przekroczeniu wartości prądu (przeciążenie) zasilacz powinien sam
się wyłączyć. Jeżeli ma się Codegen to nie ma na co liczyć.
BTW: http://www.codegen.pl/zasilacze-komputerowe/
"Pomimo, iż wybór lepszego zasilacza nie przekłada się bezpośrednio na
zwiększenie istotnych dla przeciętnego użytkownika komputera parametrów, ważne
jest zainwestowanie w sprzęt, który jest w stanie zapewnić naszemu komputerowi
długie i bezawaryjne funkcjonowanie. Większość problemów sprzętowych wynika z
zastosowania zasilacza zbyt niskiej jakości."
Czyżby poprawili jakość?