Re: Komputer z USA

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Dec 2009 - 23:40:27 MET

ikov pisze:
> Znajomi dostali komputer (stacjonarny) z USA, jutro mam go zobaczyć, ale
> jest jedna rzecz - jak wygląda sprawa z zasilaniem? Amerykańce mają
> 110V, więc czy potrzebna jest wymiana zasilacza?

Tabliczka znamionowa wyjaśni wszystko.
aczkolwiek co do samego napięcia 110V i używania zasilacza na 230 (czyli
w druga stronę).
Całe szczęście ze współcześnie produkuje sie sprzęt komputerowy
uniwersalny na twe dwa napięcia.
Miałem awarie sieci energetycznej po silnych wiatrach co skończyło sie
napięciem około 110V w gniazdku i charakterystycznym czerwonym światłem
ze zwykłych żarówek. Oblookałem tabliczki znamionowe zasilacza i
monitora - przyjmowały 110V wiec odpaliłem je zwyczajnie - i działało
jak gdyby nigdy nic :) I to był jedyny raz kiedy korzystałem ze 110V w PL :)