Re: "Sprzęt" do rozkręcenia drukarki HP.

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Mon 28 Dec 2009 - 23:18:17 MET

On 2009-12-28 16:05:14 +0100, "Gamariel" <gamariel@poczta.onet.pl> said:

> Jesli chodzi Ci o ulubione srubeczki firmy HP, w ksztalcie gwiazdki to
> zwie sie to Torx o literze kodowej T, np T10 czyli rozmiar 10tka. Moj
> hp3820 tez ma torxy.... podobno to standard jesli chodzi o HP.

Nie tylko w HP, parê innych firm te¿ je stosuje - czasem wszêdzie,
czasem tylko w niektórych miejscach. Zreszt± torxy to nie ¿adne
wydziwianie tylko standard (oprócz elektroniki równie¿ w motoryzacji),
acz ma³o powszechny. Do kupienia w co lepszych narzêdziowych (w
marketach pokroju Praktikera mo¿e nie byæ lub tylko w jakim¶ gównianym
zestawie).

--
Pozdrawiam
de Fresz