Re: Stacja dokujÄ…ca - zamiast KVM

Autor: Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki_at_op.pl>
Data: Mon 28 Dec 2009 - 09:28:39 MET

WAM pisze:

> Uzywam na codzien

Świetnie bo chcę kupić szybko a mam jeszcze poniższe wątpliwości.

> Co to jest pulpit rozszerzony na laptopie?

Chodzi mi o to, że używam po prostu i LCD laptopa i Monitora
zewnętrznego i w windowsie ustawiam że to jest jeden wielki pulpit.

> Tak.

> Dziala normalnie sterowanie z klawiatury wyjsciem video:
> - tylko lcd laptopa
> - tylko wyjscie zewnetrzne
> - oba na raz

A tutaj mi chodzi o to czy będę mógł podpiąć jednocześnie do tego
sprzętu i monitor zewnętrzny i projektor, a w razie potrzeby będę mógł
(jakoś rozumiem bez rozpinania kabli) przełączać z jednego na drugi?

GB