Re: Adaptery Bluetooth - oprogramowanie wymagane pod XP

Autor: A.J. <vinyanov_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Dec 2009 - 03:49:57 MET

On Dec 27, 1:59 am, Konrad Kosmowski <kon...@kosmosik.net> wrote:

> Je eli Tw j telefon ma wifi i jest w miar nieegzotyczny to mo esz u y
> programiku JoikuSpot, kt ry zamienia Twoj kom rk w access point, do kt rego
> podpinasz si via wifi (ma ka dy wsp czesny laptop). W kontek cie bloatu to
> chyba jest najbardziej minimalistyczne rozwi zanie.

Hm, gdybym miał pewność, że wszystko na czym mi zależy mogę uzyskać
via kabel, to pewnie, że tak bym zrobił. Ale ten telefon nie pochodzi
z najwyższej półki - Nokia 2330 - i wg producenta jedynym sposobem
połączenia go z komputerem jest BT. Połączenia kablowe służą w nim
ponoć tylko do diagnostyki w serwisie. Z tego powodu zakładam, że
połączenie go z nim go bezprzewodowo będzie wygodniejsze niż
odgadywanie, jaki kabel powinienem zastosować, gdzie go kupić, i co z
nim dalej zrobić. :/

A obsługi kart czy Wi-Fi też nie ma.

Tak, będę przekopiowywał tylko zdjęcia z aparatu. :)