Re: Adaptery Bluetooth - oprogramowanie wymagane pod XP

Autor: A.J. <vinyanov_at_gmail.com>
Data: Sat 26 Dec 2009 - 20:15:49 MET

On Dec 26, 12:50 pm, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:

> To jeszcze zdefiniuj, do czego ten BT ma służyć, bo windziany stos BT jest
> dość ubogi i chociaż przygarnie w zasadzie każdego dongla jako "Generic
> Bluetooth Radio", to wykorzystanie bardziej zaawansowanych usług niż np.
> przesłanie plików między komputerem a telefonem może wymagać posadzenia
> dołączonego oprogramowania.

Ano, muszę przesyłać pliki z telefonu do komputera i udostępniać temu
ostatniemu połączenie internetowe z komórki (GPRS i EDGE). W kwestii
modeli, do tej pory rzucił mi się w oczy Pentagram Fang Compact -
znośna cena, wysokie oceny i mniej lub bardziej znana firma. Ale jeśli
zaproponujecie coś innego do 30-40 złotych, to też się ucieszę. :)

Dzięki za wskazówki.