Re: czytniki kart all in 1

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Dec 2009 - 18:54:32 MET

> czy Ktoś z Was ma czytnik kart pamięci podłączany do USB? gdzieś
> słyszałem, że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się
> tyle nowych dysków ile jest możliwych do zainstalowania kart
> pamięci... prawda to?

Ja właśnie podłączyłem jakiegoś wewnętrznego GameBirda czy jakos tak.
Pojawily mi sie 4 nowy napedy, czytnik jest przerazliwie wolny (3-5MB/s przy
odczycie - boje sie sprawdzac przy zapisie), do teog nie da sie odmontowac
zadnej akrty - tylko caly czytnik na raz.

Cienizna...

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327