Re: zestaw do 3k (zasilacz?)

Autor: Seba <seb_beztego_sob_at_gazeta.pl>
Data: Sat 26 Dec 2009 - 14:30:48 MET

Dnia Sat, 26 Dec 2009 11:49:40 +0000 (UTC), Mikolaj Machowski
napisał(a):

> W sumie zostaję przy tym co wybrałem sam. Na wszelki wypadek może
> mocniejszy zasilacz niż sugerowane 400W (coś ok. 500W).

Sam wertuję właśnie ofertę rynkową szukając jakiegoś rozsądnego
rozwiązania - aż dziw bierze jak ci marketingowcy potrafią zagmatwać
sprawę.

Myślisz, że konfiguracja, którą wybrałeś starczy na najbliższe kilka
lat? Zamierzasz ja modyfikować po jakimś czasie?

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.