Re: Mysz radiowa czy bluetooth - do laptopa co lepsze?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 25 Dec 2009 - 11:15:16 MET

"Strachu S." napisał:

> Właśnie to chciałem wiedzieć najbardziej.

3 porty USB w netbooku to wcale nie tak mało, ale IMHO lepiej korzystać z
tego, co jest już wbudowane czyli BT. A w sytuacjach awaryjnych, kiedy
system z jakiegoś powodu nie może obsłużyć stosu BT, zawsze pozostaje
wbudowany gładzik.

> Niewygodnie mi na touchpadzie (Asus 1000H i Asus 901).

Wistując nie napisałeś, że masz *netbooka*, pisałeś o myszy do noszenia z
*notebookiem* ;-).

JoteR