Re: WD - gwarancja

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 23:38:41 MET
Message-ID: <hh0rf3$8h$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

vcore pisze:
> Jeśli od lapa nie masz papierów to będzie kiepsko, nie sądze aby przyjeli dysk do naprawy w ramach
> gwarancji bez jakiegokolwiek dokumentu
Nie pisz, jak nie wiesz. Jeśli producent deklaruje, że gwarancja
obowiązuje, to nie ma sprawy - wysyłasz, naprawiają, odsyłają. Problemem
może być wysyłka, bo o ile np. dyski Seagate odsyła się na adres w
Polsce, to już z WD nie ma tak dobrze (chociaż może coś się zmieniło -
trzeba doczytać na stronie). Wysyłka za granicę może być nieopłacalna.
Gdyby były papiery na dysk, to mógłby skorzystać z pośrednika w postaci
firmy, która ten dysk sprzedała - skorzystać u nich z gwarancji, czy
rękojmi i niech się sami martwią gdzie i jak dysk odesłać.

-- 
Pozdrawiam
Maciek
Received on Thu Dec 24 23:45:02 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 24 Dec 2009 - 23:51:07 MET