vcore pisze:
> Jeśli od lapa nie masz papierów to będzie kiepsko, nie sądze aby przyjeli dysk do naprawy w ramach
> gwarancji bez jakiegokolwiek dokumentu
Nie pisz, jak nie wiesz. Jeśli producent deklaruje, że gwarancja
obowiązuje, to nie ma sprawy - wysyłasz, naprawiają, odsyłają. Problemem
może być wysyłka, bo o ile np. dyski Seagate odsyła się na adres w
Polsce, to już z WD nie ma tak dobrze (chociaż może coś się zmieniło -
trzeba doczytać na stronie). Wysyłka za granicę może być nieopłacalna.
Gdyby były papiery na dysk, to mógłby skorzystać z pośrednika w postaci
firmy, która ten dysk sprzedała - skorzystać u nich z gwarancji, czy
rękojmi i niech się sami martwią gdzie i jak dysk odesłać.
-- Pozdrawiam MaciekReceived on Thu Dec 24 23:45:02 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 24 Dec 2009 - 23:51:07 MET