Koncentrator USB: a dysk MyBook

Autor: Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki_at_op.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 14:08:17 MET

Witam,

Kupiłem sobie koncentrator USB (chyba tak się to nazywa) ma 4 wyjścia
USB. Wpadłem na pomysł, że podłącze do tego myszkę, kamerkę, czytnik
kard SD oraz dysk zewnętrzny MyBook 500gb z zasilaniem zewnętrznym.

Początkowo dysk chodził (co prawda dużo wolniej bo chyba ten
koncentrator nie jest najszybszy na świecie) ale chodził.

Czasami wyskakiwała informacja że "opóźnione zapisywanie pliku było
niemożliwe" ale zasadniczo wszystko działało i było GIT.

Ostatnio dysk przestał działać na tym koncentratorze, i mam informacje
od windy że nie rozpoznaje sprzętu. Rozpoznaje go świetnie i sam
świetnie działa gdy jest podłączony do USB bezpośrednio przy komputerze.

Możecie coś poradzić? Czy specjalny rozdzielacz typu KVM pomógłby to
wszystko okiełznać? Mam też dwa zewnętrzne monitory (tzn. monitor +
projektor) których używam na zmianę. Czy moglibyście polecić jakiś KVM
do 200 zł, który spełni moje wymagania?

Z góry dziękuję.

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?