Re: zestaw do 3k (zasilacz?)

Autor: Seba <seb_beztego_sob_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 07:32:24 MET

Mon, 21 Dec 2009 23:18:49 +0000 (UTC), *Mikolaj Machowski* napisał(a):

> Witam,

Cześć.

> Proszę o ocenę zestawu i ewentualne komentarze (ceny z komputronika, "na
> mieście" powinienem trochę urwać z ceny):
<ciach>

Na co się zdecydowałeś ostatecznie?
Sam stoję przed podobnymi dylematami (mój komp. właśnie dobija do 7-8
lat, chciałbym kupić kolejny, który da radę mi mniej więcej tyle czasu
posłużyć - z tego jestem zadowolony (Athlon XP + płyta Aususa A7V8x)
preferencje użytkowe mam podobne do Twoich.

Zawsze to łatwiej, jak się poczyta praktyka przechodzącego aktualna
gehennę z wyborem sprzętu ;)

--
Pozdrawiam
Sebastian S.