Re: Irytujacy problem z myszka pod Windows 7

Autor: Lukas <lukasz_001_at_autograf.pl>
Data: Wed 23 Dec 2009 - 22:52:47 MET

On 23/12/2009 20:32, Wrobel wrote:

> Też to mam. To jest chyba dość znany problem, kwestia sterowników. Na
> stacjonarnym pomaga zastosowanie przejściówki na PS2.
> Zobacz jeszcze:
> http://www.sevenforums.com/hardware-devices/14092-mouse-problems-windows-7-64-bit-2.html

Zmienilem ustawienia BIOS-u, ale nie pomoglo. W jaki sposob moge
reinstalowac sterowniki? Sterowniki producenta sa niedostepne. Mam tez
podlaczona klawiature USB i inny problem: klawiatura wbudowana w laptopa
nie dziala poprawnie, tj. po kliknieciu w "u" wyswietlane jest "4", "o
-> "6", "p"->"* itd. Nie jestem zachwycony Win 7.

--
Lukas