Re: zestaw do 3k (zasilacz?)

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Wed 23 Dec 2009 - 13:17:44 MET

On 2009-12-22 20:40:39 +0100, Mikolaj Machowski <mikmach@wp.pl> said:

> Niejasno się wyraziłem (albo krajobraz sprzętu tak się zmienił w ciągu
> paru lat): kiedy kupowałem obecny komputer obudowy midi występowały
> w kilku rozmiarach, z których tylko największy pozwalał swobodnie
> operować. Np. były takie, które mimo 4 zatok pozwalały tylko w jednej
> zamontować kieszeń na dysk czy dodatkowy napęd - w innych takie elementy
> kłóciły się z płytą główną.

Pewnie różnie to wygląda u różnych firm, ale z AFAIK obecnie w czymś
określanym jako midi-tower jest zazwyczaj 3-5 razy 5.25 i 3-6 razy 3.5,
czyli znacznie więcej niż napisałeś że potrzebujesz. Przy założeniach
jakie określiłeś na początku sprawdziłby się nawet mini-tower, ale one
często mają tylko miejsce na płyty m-ATX, ale po 2-3 miejsca na napędy
obu rozmiarów.

--
Pozdrawiam
de Fresz