Re: Atom z RAIDem

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 22 Dec 2009 - 15:05:00 MET

On Tue, 22 Dec 2009 14:47:03 +0100, "alacak" <jakawww@o2.pl> wrote:

>Witam!
>
>Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości grup

>Zeby zrobic NAS z transferem lepszym niz 10MB/s i nie zaplacic kilka tys.
>
>Nie chce tu polemiki po co RAID, tylko infa, ktore Atomy obsluguja.

Nei spotkałem takiej płyty żeby miałą Atoma i kontroler RAID. może
poszperaj za płytą (niekoneicznie z Atomem) ze slotem PCI? A na jakim
sofcie stawiasz ten NAS? Bo np. FreeNAS ma cąłkeim sprawny RAID
software-owy - chodził u mnei około 3 lat RAID5 na 4 dyskach 500GB
SATA.

A swoją szosą to mam teraz w jednej lokacji Intela SS4200 (za ~ 800PLN
plus cena dysków) ale nie zmierzyłem mu jeszce transferów. jako zę to
jest oparte na Celeronie to powinno jednak być blisko Twoich wymagań a
cena nei poraża.

Zdrówko