Re: zestaw do 3k (zasilacz?)

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Dec 2009 - 12:40:15 MET

Dnia 22-12-2009 o 00:18 Mikolaj Machowski napisał na pl.comp.pecet:

> Proszę o ocenę zestawu i ewentualne komentarze
> Najważniejsze pytanie: jaki zasilacz i obudowa (duża).

Może taka?: Cooler Master Elite RC-334 lub Cooler Master Centurion RC-534.
Duża, to pojęcie względne.

Dobrych i bardzo dobrych zasilaczy jest teraz duży wybór. Chieftec już
jakiś czas niestety nie należy do tej grupy. Po prostu inni są lepsi.

I tak z bardzo dobrych:
Enermax Pro82+ 385W
Seasonic S12II-380 Bronze 380W
Be quiet! Straight Power E7-400W
Z tańszych:
Corsair CX400 CMPSU-400CXEU 400W
OCZ StealthXStream OCZ400SXS-EU 400W
Be quiet! Pure Power L7-430W

Pamięci Kingston również są przereklamowane. Takie same Goodramy są
kilkadziesiąt zł tańsze, Geile tańsze i szybsze.
Geil 2x2GB DDR3 1333 Dual Chanel Kit 7-7-7 345,00
Przydałoby się jednak więcej pamięci.

Płytę główną, według mnie wybrałeś bardzo dobrą. W czym niby referencyjne
płyty Intela miałyby być lepsze od innych? Szczególnie, że na tę podstawkę
jest mały wybór.

> Drugie pytanie: lepiej składać samemu czy zamówić w sklepie? Jeśli to
> drugie czego się wystrzegać (Warszawa).

Składając samemu przeważnie wychodzi taniej i zgodnie z założeniami.
Jeżeli nie masz doświadczenia, lepiej złożyć w sklepie i sprawdzić
na miejscu.

--
Wiesław
Opera Mail