Re: backup

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Mon 21 Dec 2009 - 20:41:32 MET

Użytkownik "Grzegorz Brycki" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości
news:hgodqg$m1$1@news.onet.pl...

> Pytanie jaki dysk powinienem kupić, jaka marka i typ gwarantuje mi relatywnie duże
> bezpieczeństwo.

IMO żaden jeden dysk, jeśli chodzi o bezpieczeństwo "klasy" backup.
Jeśli już chcesz backupować na hdd to kup minimum 2 dyski na to przeznaczone i rób
kolejne kopie zmieniając dyski. Jak nagle w potrzebie odtworzenia archiwum, dysku z
najświeższą kopią nie uruchomisz albo będzie tam sieczka, to istnieje spore ryzyko że
drugi będzie działał.
A jeśli chcesz się bawić tylko z jednym dyskiem, to przynajmniej najważniejsze dane
archiwizuj jeszcze na DVD+R(W) albo lepiej na DVD-RAM.

--
B.G