Re: Poszukuje płyty pod OPTERON-y (zasilacza też)

Autor: SebastianT <sebek.prosze_at_nie.spamowac.civ.pl>
Data: Mon 21 Dec 2009 - 00:17:48 MET

Andrzej pisze:

> mam płytę socket F opteron 2000 i wyższe, model płyty to 484274-001,
> mogę sprzedać tobie ja od ręki, (wystawie na allegro) również wchodzi
> w grę

Cześć,

Dziękuję za zainteresowanie, ale to nie to czego szukam. Poniżej
tłumaczę dla czego:

Twoja płyta to któryś z TYAN-ów (S2915 chyba) robiona dla HP, są trzy
wersje tej płyty z (końcówka -001;002;003)
Wersja którą posiadasz na pewno bardzo dobrze współpracuje z procesorami
serii 2200 (dwa rdzenie), wersja 002 współpracuje z seria 2300 ale
podobno tylko tzw. stepping B3 (rdzeń Barcelona 65nm), 003 współpracuje
z resztą cztero rdzeniowych procesorów AMD.
Wszystko oczywiście wyczytane w różnych zakątkach sieci, nie sprawdzałem
tego osobiście.

Pozdrawiam,
Sebastian