Re: jaki laptop 3000-4000 zł ?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 21:12:22 MET

>Niedawno (miesiąc temu) kupiłem Lenovo SL510,
> spełniał warunki cenowe zawarte w Twoim poście, ma Win 7 Pro, niezłe
> Sprawia wrażenie solidnie zbudowanego, jeśli laptop jest dla
> Ciebie narzędziem konicznym, to polecam wykupienie dodatkowej
> gwarancji, tak jak ja to zrobiłem - 3 lata gwarancji "on site - next
> business day". Nie wiem jak teraz, ale miesiąc temu z taką dodatkową
> gwarancją nie zmieściłbyś się 4000zł.

wybacz ale wg mnie to on nie wyglada na solidnego.
swego czasu to byl moj faworyt jak szukalem notebooka dla siebie i w zalewie
chlamu wszechobecnego myslalem ze SL500 jest blizej seri T czy X niz
plastikowym notebooka niskobudzetowym.
niestety ale blizsze zapoznanie sie z nim oraz zakup tego modelu przez
kolege skutecznie ostudzily moj entuzjazm....
niestety ale SL500 to seria ktorej baaaardzo blisko do najtanszego pulapu
jakosciowego, jeden wielki plastik i tandetne wykonanie.
w zyciu bym go nie polecil komus do pracy jesli bym wiedzial ze naprawde
potrzebuje notebooka na codzien, jakos nie ufalbym seril SL500.
uwazam ze za te pieniadze mozna juz kupic cos lepszego(chociazby seria R sie
prezentuje o wiele wiele lepiej niz SL500).

z ciekawoscia bede obserwowac jak sie bedzie ten sprzet sprawdzac po
dluzszym okresie czasu.
szkoda ze Lenovo poszlo w ta strone, wyglad klasycznego ThinkPada bardzo mi
sie podoba i chcialem do domu kupic cos takiego jak moje T61 stad moje mysli
o SL500, ale niestety....

tak czy inaczej powodzenia i zdaj relacje za jakis rok jak ci sie sprzet
sprawuje, z przyjemnoscia poslucham.
moze moje wrazenie bylo mylne :)

--
pzdr