Re: Pamięć do starego HP Vectra VL ?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 18:40:09 MET

On Sat, 19 Dec 2009 00:41:26 +0100, Konrad Kosmowski
<konrad@kosmosik.net> wrote:

>Szukałeś na Allegro? Często sklepy z WGK (to praktycznie to samo co Batorego -
>tam jeszcze są bazary?) wystawiają. Ale tak egzotyczna część to szczerze mówiąc
>marne szanse na jakieś istotne informacje - tym się nie handluje bo na tym się
>nie zarabia.
>
>Z ciekawości - jesteś kolekcjonerem, że szukasz takiej części?

Złomiarze powinni mieć - jak nie samą to za grosze z jakąś płyta
główną.

A autor wątku niech się odezwie do mnie na priv - w centrum Warszawy
może wpaść do mnie do firmy i sprawdzić z pudełka czy mam i czy
pasuję. Jak mam to oddam za free.

Zdrówko