Re: Wymiana plyty na taka sama a licencja

Autor: Papa Smurpfs <Papo_at_za.hujami.za.lasami>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 14:35:59 MET

Órzytkownik "Andre NH" napisał:
> Z doświadczenia wiem, że mogą wystąpić problemy z uruchomieniem systemu. A
> co z licencją? Ma ktoś jakieś doświadczenie?

co do licencji to zależy jaką masz licencję?:O)
natomiast XP tak ma że się nie odpala po każdej poważniejszej zmianie
szprzętowej, miałem przypadek że przy identycznej płycie się nie odpalał,
ale może się odpalić, to czysta loteria:O)
najlepszy system w temacie to był Win98, wyciągałeś dysk z jednego kompa i
wkładałeś do zupełnie inego a on sprawdzał sprzęt, instalował potrzebne
sterowniki i się odpalał!!!:O)
XP pod tym względem to niedorupka:O(