Re: netbook z dobra karta dzwiekowa?

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.xx>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 13:40:39 MET

W dniu 20-12-2009 12:37, Mik pisze:

> Zatem czy jest jakas roznica jakosci miedzy kartami na USB i ExpressCard?

Ja myślę że w warunkach domowych nie ma, w życiu. O wiele ważniejszym
jest rodzaj głośników i jakość plików muzycznych, mniej lub bardziej
skompresowane, a najlepiej FLAC.

> Z tego co zauwazylem netbooki z expresscard sa chyba nieco drozsze?

Nie mówiąc że same karty to majątek. Ale to płaci się właśnie za komfort
i wygodę (zresztą sam nie wiem dlaczego karty express są rak drogie,
przecież upakowanie technologi chyba takie same jest). Ale jeżeli tak
jak mówisz nie będzie to Ci przeszkadzać że coś sterczy to spokojnie
brałbym na usb.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?