Re: nowy laptop z win ale bez plyty?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 02:37:47 MET

** dziobu <xxxxxxxx@xxxx.xx> wrote:

> - przywracasz system razem z kupą zbędnych śmieci

No i właśnie się o to rozchodzi - za to, że na nośniku jest kupa tych zbędnych
rzeczy producenci tych zbędnych rzeczy dopłacają producentowi sprzętu. Niech to
będzie te dziesięć dolarów za sztukę - przemnóż sobie przez 100 tys sprzedanych
sztuk. Robią się pieniądze. To jest biznes.

Obecnie jest tak, że jak chcesz komputer bez preinstalowanego crapware to
musisz do tego dopłacić.

> - fajnie jeśli przywracanie systemu nie usuwa wszystkich danych na dysku

Bez względu na wszystko tak czy inaczej dane jednak się backupuje.

> - tracisz możliwośc naprawienia systemu którą ma każdy posiadacz płytki

Chodzi Ci o wybootowanie do ASR? Wydaje mi się, że z sensownie przygotowanego
nośnika da się to zrobić i nie ma różnicy czy z płyty czy z partycji
serwisowej. Ale głowy uciąć nie dam za to.