Re: Win7 Pro i problem z grafikÄ… ATI

Autor: marcink <marcink121_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 Dec 2009 - 11:41:36 MET

W dniu 2009-12-18 23:03, marcink pisze:
> Witam. Miałęm czelność zakupić sobie nowego kompa z wraz z nową grafiką
> 2xASUS 5770. I nie udało mi się tych kart odpalić w trybie 3D (tak mi
> się wydaje). Zachowują się tak (obojętnie czy pojedynczo czy w
> CrossFire) jakby nie mogły przejść z trybu normalnego na 3D. Za każdym
> razem ja uruchomię grę czy choćby Futuremark wczytuje się wszystko OK
> ale jak ma już coś ruszyć to system się wiesza i mniue spowrotem wywala
> do wina albo wiesza na amen. Nawet nie moge przetestować tych kart w
> zakłądce ATI overdrive na obniżonym taktowaniu stale mi pokazuje
> [...]

Zaobserwowałem jednak że po uruchomieniu testów na zakładce CCC AIT
Overdrive częstotliwości się zmieniają na normalne czyli 850MHz dla GPU
i 1200 Dla Ram jednak po chwili wszystko wraca do normy czyli obniżone
taktowania odpowiednio 150 dla GPU i 300 dla RAM. Wydaje siÄ™ jakby nie
dostawały odpowiedniego prądu aby poprawnie działać.Bo nie sądze, że
jest problem z temperaturami gdyż po 3 sekundach to raczej się nie zdąży
procesor nagrzać.