jedna karta z DVB-T i DVB-S

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Dec 2009 - 10:21:05 MET

Obecnie używam starej karty DVB-S TwinHana. Sprzęt już mało rozwojowy -
nie pozwala na przykład na odbiór kanałów HD. Poza tym ostatnio coraz
częściej mówi się o wprowadzeniu naziemnej telewizji cyfrowej.

Czy istnieje jakiś tuner hybrydowy, posiadający możliwość odbioru
programów z satelity oraz nadajników naziemnych? Znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/item849755565_3w1_dvb_s_dvb_t_tv_analogowa_w_jednej_karcie.html
Ma w dodatku nawet możliwość odbioru TV analogowej, no i ta cena (!).
Tyle tylko, że to Medion... Wolałbym jednak dopłacić i mieć coś
porządniejszej firmy. ;)
Z naziemnej TV analogowej i radia FM ostatecznie jestem w stanie
zrezygnować.

Możecie coś polecić? ;)